Eswatini healthcare systems

ESWATININ TERVEYDENHUOLLON KEHITTÄMINEN

Monipuolista ja ihmisläheistä terveydenhuoltoa digitaalisten innovaatioiden avulla.

HAASTE

Yksi järjestelmä potilaskontaktien, hoitotarvikelogistiikan ja henkilöstöpalvelujen hallintaan

The Luke Comission (TLC) on järjestö, joka tarjoaa kattavia terveyspalveluja kaikille neljälle Eswatinin (ent. Swazimaa) maantieteelliselle alueelle. Joka viikko tuhannet potilaat vierailevat TLC:n pyörittämällä Miracle Campuksella Keski-Eswatinissa saadakseen avo- ja vuodeosastohoidon palveluja. Lisäksi ns. tukitiimit liikkuvat päivittäin tarjoamassa terveyspalveluja sairaalan ulkopuolella: kodeissa, kirkoissa, tehtaissa, kouluissa, kaupunki- ja kyläkeskuksissa.

infographics

 

tlc2@4x-100

 

Askel kohti ihmisläheisempää maailmaa

"En ole koskaan nähnyt missään muualla mitään sellaista kuin The Luke Commission. Koen henkilökohtaisesti syvää kunnioitusta sitä kaikkea kohtaan, mitä olette tehneet ja saavuttaneet Eswatinissa. Te olette edelläkävijöitä, ja sitä mitä teette, tulisi tehdä muuallakin Afrikassa."

― Edustaja, Johnson & Johnson

PROJEKTIN KOHOKOHDAT
10 Kuukautta
4 Kehittäjää
250,000+ Potilaita vuosittain
Eswatini patients - The Luke Commission

TLC palvelee Miracle Campus -sairaalan ja yli 1 500 liikkuvan tukitiimin avulla tuhansia potilaita joka viikko ympäri vuoden.

TAVOITTEET

Skaalautuva järjestelmä, joka tukee saumattomasti sekä terveydenhuollon työntekijöitä että potilaita

Toimivat terveydenhuoltojärjestelmät ovat elintärkeitä yksilöiden ja yhteisöjen hyvinvoinnille. eSystemsin avulla TLC siirsi ja kehitti digitaaliset järjestelmänsä OutSystems-alustalle, laajentaakseen ja tehostaakseen kykyään tarjota laadukkaita terveyspalveluja Eswatinissa ja lähialueella.

screenshots-app-eswatini

 

The Luke Commission

Digitaalisen ekosysteeminsä, Luvelon, avulla The Luke Commission koordinoi hoitoa yli 5 000 potilaalle viikossa, hallinnoi yli 700 henkilön aikatauluja ja seuraa yli 18 000 varastotuotteen tilaa.

RATKAISU

Kokonaisvaltainen terveydenhuollon ekosysteemi

  • Projektissa kehitettiin OutSystemsin avulla sähköinen potilastietojärjestelmä, joka on räätälöity Eswatinin tarpeisiin. Järjestelmä on ihmisläheinen, tukien terveyspalveluiden tarjoamista ja vuorovaikutusta potilaiden kanssa.
  • Tähän mennessä 99 % Eswatinin COVID-19-rokotuksista sai tukea ekosysteemistä.
  • Projekti paransi toiminnan ja palveluiden hallintaa ottamalla käyttöön tukitoimintoja, kuten henkilöstöhallinnon, työaikaseurannan, toimitusketjun hallinnan ja palkanlaskennan.
  • Tietojen siirtäminen vanhoilta alustoilta uuteen mahdollisti varastopaikkojen, liikkuvien lääkintäryhmien, keskitettyjen varastojen ja tavarantoimittajien paremman hallinnan.

TLC-system-in-use2@2x-100

 

LOPPUTULOS

TLC:llä on jatkossa mahdollisuus

  • Hallita merkittävää palvelujen kysynnän kasvua ja kasvattaa käyttäjäkuntaansa samalla, kun se ohjailee logistiikkaverkostoaan kannattavasti ja kestävällä tavalla.

  • Tukea muita klinikoita luomaan paremman järjestelmän rokotuksille ja tarvikkeiden hallinnalle sekä nopeuttamaan potilaiden asiointia terveyskeskuksissa.

  • Varmistaa erittäin laadukkaat ja tehokkaat terveydenhuollon palvelut potilaille, sekä tarjota käyttäjäystävällisen ja toimivan järjestelmäkokonaisuuden henkilöstölle.

The Luke Commission pystyi luomaan saumattoman prosessin varmistaakseen laadukkaat terveydenhuollon palvelut jokaiselle potilaalle.

Mitä mullistavia ideoita SINULLA on, joita voisimme lähteä toteuttamaan tehokkailla low-code -ratkaisuilla?